Informace pro vystavovatele

Staňte se součástí prvního ročníku celostátního veletrhu zakázek malého rozsahu s doprovodným programem.

Formy účasti

Cena neobsahuje registrační poplatek ve výši 3 000 Kč (bez DPH) za vystavovatele. Registrační poplatek zahrnuje zápis do katalogu a uvedení na oficiálním veletrhu. Kapacita výstavních ploch je omezena, pro více informací nás prosím kontaktujte.

Expozice na klíČ

Meeting point pro klienty ve formě infostánku ve velikostech 9 m2, 12 m2, 15 m2 nebo 18 m2. Expozice  ze systému Octanorm vč. výstavní plochy obsahuje :

Ceník

individuální velikost
Pouze plocha

Individuální velikost plochy minimálně 6 m2. Stavba expozice vlastní popř. prostřednictvím pořadatele veletrhu. Více v detailním ceníku veletrhu.

Ceník

Ukázky expozic na klíč

Časté dotazy

Díky své geografické poloze, zavedené konferenční a veletržní turistice, výstavbě moderního veletržního areálu, dostatku ubytovacích kapacit a především dějištěm volebního sněmu Svazu měst a obcí ČR je Olomouc ideálním místem pro konání Komunálního veletrhu 2023. Středa 17. 5. 2023, den příjezdu delegátů sněmu a první den veletrhu, bude věnován starostům a zastupitelům s ohledem právě na účastníky sněmu. Čtvrtek 18. 5. a pátek 19. 5. 2023 bude věnován všem ostatním zaměstnancům z řad státní správy a samosprávy a jimi zřízených rozpočtových organizací. Na veletrh budou dále pozváni prostřednictvím členské základny Svazu měst a obcí všichni zaměstnanci a spolupracovníci jimi zřízených příspěvkových organizací.

Komunální veletrh 2023 bude partnerem XIX. volebního sněmu Svazu měst a obcí ČR, které je největším sdružením měst a obcí v České republice. Svaz sdružuje 2 777 obcí, tj. 44,29 % z celkového počtu obcí v České republice a členské obce zastupují 8 552 339 obyvatel, což z celkového počtu obyvatelstva představuje 79,92 %. Spojení veletrhu v čase a místě s konáním volebního sněmu, který se koná pouze jednou za čtyři roky, dává tak vystavovatelům unikátní příležitost nabídnout své služby představitelům největších měst a obcí v ČR. To navíc po komunálních volbách v roce 2022 a tím i novým a staronovým představitelům samosprávy. Více o vlastním sněmu naleznete ZDE.

Pro Vaše expozice je připraveno celkem více než 3 000 m2 krytých výstavních ploch a více než 2 000 m2 ploch venkovních. Zvolit můžete buď informační expozici, nebo Vám připravíme individuální prostor s možností atypické expozice buď vlastní, nebo prostřednictvím smluvních realizátorů. Pro tuto možnost nás prosím kontaktujte. Pro tuto chvíli prosím, v případě zájmu o účast, použijte elektronický formulář ZDE, pro nezávaznou poptávku. Na jejím základě Vás budeme detailně informovat včetně podrobné nabídky a vlastního umístění vaší expozice. Na základě zkušeností s pandemií Covidu v minulých letech, jsou podmínky vaší účasti rozšířeny i o zrušení účasti z důvodu epidemiologických opatřeních a nemožnosti konání veletrhu v avízovaném rozsahu a tím i vrácení všech smluvních finančních prostředků až do vlastního zahájení veletrhu.
Základní nomenklaturu naleznete v části webu Zaměření veletrhu ZDE. V případě, že vaše činnost a zaměření alespoň v základu odpovídá některému z bodů, je veletrh určen i Vám. K veletrhu bude s dostatečným předstihem vytvořen elektronický katalog všech vystavujících a distribuován formou pozvánky k návštěvě veletrhu. Součástí vaší účasti bude „profilová karta“, která bude mít charakter pozvánky, pro každého vystavovatele obsahující základní data o vás, vašich služeb, novinkách, kontaktů, referencí apod. Ukázka karty ZDE.

Z důvodu každodenních potřeb samospráv v České republice jsme zvolili zaměření ročníku 2023 na zakázky malého rozsahu, jež umožňují realizovat objednávky bez výběrových řízení stanovených platnou legislativou a za kvalifikačních kritérií, říkající že „kvalifikací je způsobilost a schopnost dodavatele plnit veřejnou zakázku“. To vše s důrazem na úsporná řešení.

Na výběr máte tři druhy zakázek malého rozsahu, dodávky do 2 000 000 Kč, služby do 2 000 000 Kč a stavební práce do 6 000 000 Kč. Samozřejmě veletrh je otevřen pro všechny podnikatelské subjekty i s nabídkou služeb a zboží přesahující tyto parametry. V případě, že máte zájem o nabídku návštěvníkům veletrhu splňující finanční limit do dvou (anebo šesti) milionů Kč, doporučujeme Vám sestavení „akčních balíčků“ vašich výrobků a služeb, o které bude na veletrhu nepochybně zájem a rádi je budeme na našich stránkách a v rámci PR kampaně prezentovat s předstihem.

Dokumenty ke stažení

Veletrh se koná pod záštitou:

Pořadatel veletrhu: